نازنین زینب نازنین زینب ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نی نی کوچولوی من و باباش

سونوگرافی جدید و نتیجه جدید

1390/10/26 14:03
نویسنده : عارفانه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خانم ............

خوبی عزیزم                                          

  دوباره رفتم سونوگرافی ولی این بار دکتر بهم گفت که نی نی تو دلی که داری دخمله و من خیلی خوشحال شدم و باورم نمیشد چون دفعه قبل دکتر وقتی تو رو دید گفت احتمال داره پسر باشه - بابایی هم خیلی شوکه شده بود آخه تا اون موقع بهت میگفت آقا امیرحسین ولی از این به بعد باید بگه زینب خانم -

فرقی نمی کنه مهم اینکه تو سالم و صالح باشی و جزء یاران امام زمان (عج)

خیلی دوست دارم این روزا زود تموم بشه و بتونم تو رو تو بغل خودم بگیرم -

انشاءالله به زودی                                                                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)