نازنین زینب نازنین زینب ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نی نی کوچولوی من و باباش

ضربان قلب زندگی من

1390/9/13 11:57
نویسنده : عارفانه
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگله لبخند

دیروز رفتم پیش خانم دکتر و صدای قلب زیبای تو رو شنیدم - البته رفته بودی قایم شده بودی ولی بالاخره خانم دکتر پیدات کردو صدای قلب نازنین تو رو شنیدم

با اینکه هنوز نمی دونیم که دختر هستی یا پسر - ولی بدون با این حال خیلی برای من و بابایی عزیزی قلب

تا ماه دیگه باید صبر کنم که به امید خدا جنسیت شما مشخص شه

تا ماه آینده روز ١٠ دی که باید برم پیش خانم دکتر باید صبر کنم .

راستی امشب شب تاسوعای محرم هست و این ماه همش از خدا می خوام که تو رو جزو عاشقان اون حضرت قرار بده و انشاء الله جزء یاران امام زمان (عج) باشی

من و بابایی ارادت خاصی به امام حسین (ع) و خانواده ایشان داریم - برای همین اسم شما رو اگر پسر بودی میزاریم امیرحسین و اگر دختر بودی میزاریم زینب .

بای بای نی نی بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدجواد
13 آذر 90 12:02
مبارکه عزیزم
ایشالله تا آخر 9 ماه که هیچی تا آخر عمرت باهات باشه


-------------------------
خیلی ممنون عزیزم - انشاءالله که محمدجواد شما هم سالم وصالح به دنیا بیاد و بیاد پیش مامانیش...
خاله هدي ياسمين زهرا
13 آذر 90 12:25
مبارك باشه مامان گل. انشااله كه وجود نازدونه ات سرشار از عشق به خاندان پيامبر (ع) بشه. اسم هاي خيلي قشنگي رو براي ني ني انتخاب كردين. از آشناييتون خوشحال شدم. اگه دوست داشتين به وبلاگ ياسمين زهراي شش ماهه ما هم سربزنين.


---------------------------------
ممنون عزیزم- به خاطر اینکه به وبلاگ ما سر زدی
من هر چند وقت میام سراغ وبلاگ تون و عکسای ناز یاسمین زهرا رو می بینم - انشاءالله همیشه سالم و صالح باشه