نازنین زینب نازنین زینب ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

نی نی کوچولوی من و باباش

قلب نی نی کوچولو

1390/8/15 9:37
نویسنده : عارفانه
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم......

سلام فرشته کوچولوی من.....

سلام قشنگم.....niniweblog.com

 

 خانم دکتر ماه پیش بهم ١٧ آبان وقت داد ولی من نمی تونستم تا اون روز صبر کنم و زنگ زدم و برای دیروز وقت گرفتم (یعنی ١٤ آبان ) -این یک ماه خیلی حالم بد بود -البته از نظر روحی - فکر میکردم اگه تو نباشی و قلب کوچولوت تشکیل نشه من باید چیکار کنم * ولی دیگه همه چیزو سپردم به خدا

دیروز رفتم پیش خانم دکتر - وقتی میخواست سونو رو انجام بده خیلی استرس داشتم تا اینکه خانم دکتر گفت ببین اینم جوجوی شما -وای باورم نمی شد- بعد قلبش میخواست نشونم بده

خیلی خوشحالم بودم یعنی اصلا تو پوست خودم نمی گنجیدمniniweblog.com

خانم دکتر گفت که خیلی خوب رشد کرده و مشکلی نیست البته گفت یکم جفت اومده پایین که باید مراقبت بیشتری بکنی

البته درباره سرکار رفتم هم ازش پرسیدم و گفت کارای پشت میزی مشکلی نداره

دیشب خیلی باهت صحبت کردم - حرفام شنیدی یا اینکه خواب بودی کلکniniweblog.com

تو راه که داشتم بر می گشتم اصلا انگار رو ابرا راه میرفتمniniweblog.comو  یواشکی به عکست نگاه میکردم

خدایااااااا شکرت بابت نعمت هایی که به ما می دهی  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)